-----------------------------------تاریخ استارت وبلاگ : 26 / 12 / 89===============-اگر صخره در مسیر رود نبود ،رود هیچ آوازی از خود سر نمی داد.--------------------قدرت به چه دردی میخوره وقتی نمیتونی باهاش از عزیزانت محافظت کنی؟--------------------------------آسمان مشتش را بسته است .زمین مشتش را بسته است .درخت مشتش را بسته است .من مشتم را بسته ام .آسمان مشتش را باز می کند ،باران می بارد .زمین مشتش را باز می کند ،جویبار جاری می شود .درخت مشتش را باز می کند ،سیب پدیدار می شود .من مشتم را باز می کنم .: « نگاه کن !»باران و جویبار و سیب در مشت من است .زندگی در مشت من است ."منوچهراحترامی" نویسنده های رویایی ...
ما را در سایت نویسنده های رویایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت: 19:15